Робота з учнями

Участь у тижнях професійної майстерності


Проведення майстер класу для учнів шкіл міста з метою профорієнтаційної роботи по темі: «Безмежні можливості Excel»

СЦЕНАРІЙ МАЙСТЕР-КЛАС

Тема:  БЕЗМЕЖНІ МОЖЛИВОСТІ EXCEL
(проведення заходу розраховане на 30 хв.)
Мета майстер-класу:
ПІЗНАВАЛЬНА: ознайомити учнів з функціями Excel, які надають можливість вирішувати задачі економічного, математичного та інших напрямків.
РОЗВИВАЮЧА: розвивати пізнавальну активність та самостійність, культуру навчально-виробничої праці, вміння та навички самовдосконалення в обраній професії.
ВИХОВНА: виховувати дбайливе відношення до обладнання, матеріалів, інструменту, повагу до своєї професії, дисципліну, сумлінність, відповідальність, ініціативу, наполегливість.
Форма проведення заходу: майстер-клас.
Обладнання: ПК, програмне забезпечення, пакет прикладних програм ms Office 2007.
І. Актуалізація опорних знань (8 хв.).
1.                Вступне слово (знайомство з учасниками майстер-класу, наголошення на особливостях  та можливостях  професії «Оператор комп’ютерного набору»,  її значущість та актуальність.
2.                Бесіда з учнями.
2.1. Які можливості програми Excel вам відомі?
2.2. Де вам доводилося, окрім школи, застосовувати навики роботи в Excel?
2.3.Чи доводилося вам за допомогою Excel виконувати завдання, наприклад, задачі, з таких предметів як  математика чи економіка та інших?
ІІ. Оголошення мети (2 хв.).
         Мета майстер-класу полягає в актуальності і необхідності знання учнівською молоддю сучасних комп’ютерних програм, їх багатогранне застосування. Навчити вирішувати задачі різних  типів за допомогою програми Excel.
ІІІ. Демонстрація навичок учнів училища (12 хв.).
1.    Табличний процесор MS Excel  - один з найбільш часто використовуваних додатків пакета MS Office, найпотужніший інструмент в умілих руках, що значно спрощує рутинну повсякденну роботу.
2.    Запропонувати вирішити задачу з нарахування заробітної плати у програмі Excel.
Умови задачі:
У сільськогосподарському кооперативі по збору помідорів працюють 100 сезонних робітників. Оплата праці проводиться за кількістю зібраних овочів. Денна норма становить 30  кг. Збір одного кг помідорів коштує 10 гривень. Збір кожного кг понад норму в 2 рази дорожче. Скільки грошей в день отримає кожен робітник за зібраний урожай? Обчисліть заробітну плату усіх робітників.

Учениця І курсу групи «Оператор комп’ютерного набору» Сударєва Катерина пояснює умови задачі. Вона пропонує вирішити дану задачу першим способом  – виконати послідовно кожну дію, а потім другим способом - вирішити задачу застосувавши логічні функції програми Excel. Порівнює швидкість та точність розрахунків. Робить висновки.
3.    Запросити до участі  у майстер-класі усіх бажаючих.
4.    Використовуючи можливості ПК, проектор  показати найпростіший вид вирішення запропонованої задачі, наголосити на легкості та швидкості застосування такого рішення.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу (3 хв.)
1.    Які функції Excel були використані для рішення задачі?
2.    Яким чином відбувається побудова формули  логічної функції?
3.    Назвіть сфери застосування додатків Microsoft Office?

V. Підсумки (5 хв.).
Висновок: володіючи навиками роботи у Excel, можливо швидко і з великою точністю вирішувати різноманітні задачі, тим самим значно економити свій час. У наш час, кожній людині важливо знати і мати навички у роботі з додатками Microsoft Office, так як сучасний світ насичений величезною кількістю інформації, з якою просто необхідно вміти працювати.
Подякувати присутнім за участь у майстер-класі, дізнатися їх враження, вислухати питання та пропозиції. Запропонувати залишити свої враження, побажання на сніжинках.




Тестові завдання
Предмет «Економіка підприємства»
Тема програми: «Ціноутворення»
(кожна правильна відповідь дорівнює 1 балу, загальна кількість балів 12)
Варіант № 1

  1. Ціна визначається:
А) витратами на виробництво й реалізацію та розміром необхідного прибутку;
Б) витратами на ресурси та заробітну плату усіх працівників підприємства;
В) витратами на одиницю продукції та реалізацію даної продукції.

  1. Сутність закону пропозиції полягає у наступному:
А) чим вища ціна товару, тим нижчий попит;
Б) чим нижча ціна товару, тим вище пропозиція;
В) чим вища ціна товару, тим вище пропозиція.

  1. Індустрія це:
А) галузь народного господарства;
Б) сукупність підприємств легкої промисловості;
В) сукупність промисловостей.

  1. Надлишок величини попиту призведе до:
А) підвищення ціни;
Б) зниження ціни;
В) встановлення ринкової рівноваги.

  1. Монопсонія це:
А) ситуація на ринку, коли є тільки один продавець і безліч покупців;
Б) ситуація на ринку, коли є тільки один покупець і безліч продавців;
В) ситуація на ринку, коли є тільки один покупець і тільки один продавець.

  1. Тендер це:
А) спеціальний документ;
Б) місце проведення торгів;
В) умови договору.

  1. Максимальна ціна, яку споживачі готові запропонувати за певний товар, це:
А) світова ціна;
Б) ціна попиту;
В) ціна пропозиції.
  1. Регулювання ціноутворення на експорту та імпорту продукцію (послуги) здійснює:
А) Верховна Рада України;
Б) Конституція України;
В) Кабінет Міністрів України.

  1. Стадія товарообігу якій відповідає вид ціни – відпускна ціна це:
А) підприємство – оптова торгівля;
Б) оптова торгівля – роздрібна торгівля;
В) роздрібна торгівля – споживачі.
  1. Різновид цін, що регулюють обіг специфічних товарів та послуг, це:
А) кошторисні;
Б) тендерні;
В) тарифи.

12.Ціни, за якими населення купує товари у приватній, кооперативній та державній торгівлі, це:
А) закупівельні ціни;
Б) роздрібні ціни;
В) оптові ціни.

  1. Що не входить до системи транспортних тарифів:
А) збори за додаткові операції, пов’язані з перевезенням вантажів;
Б) прибуток учасників доставки;
В) правила обчислення плат і зборів.




Тестові завдання
Предмет «Економіка підприємства»
Тема програми: «Ціноутворення»
(кожна правильна відповідь дорівнює 1 балу, загальна кількість балів 12)
Варіант № 2

  1. До нецінових факторів належать:                                            
А) зміна потреб і мода;
Б) ціни на товари-субститути;
В) кількість покупців.

  1. Зовнішньоторговельні ціни застосовують:
А) при здійсненні імпортних операції;
Б) при здійсненні експортних операцій;
В) при здійсненні експортно-імпортних операцій.

  1. Відпускна ціна промисловості складається з:
А) ціна підприємства + прибуток;
Б) відпускна ціна підприємства + оптова націнка;
В) ціна підприємства + акцизний збір + ПДВ.

  1. Неоднакові умови виробництва, рівень освіти і кваліфікація працівників, ступінь складності праці характеризують:
А) собівартість товару;
Б) інтернаціональну вартість;
В) зовнішньоторговельні ціни.

  1. Відшкодування збитків від  безплатних перевезень пільгових категорій громадян регулюються нормативними актами:
А) Кабінету Міністрів України;
Б) Верховної Ради України;
В) Виконкому міської ради.

  1. Зменшення пропозиції приведе до:
А) зміщення кривої пропозиції вліво;
Б) зміщення кривої пропозиції вправо;
В) крива залишиться на місці.

  1. Основною характеристикою системи цін є:
А) рівень цін;
Б) графік цін;
В) формування цін.

  1. При збільшенні ціни на продукцію попит:
А) збільшується;
Б) зменшується;
В) залишається незмінним.

  1. Якщо ціна підніметься вище рівноважного рівня, на ринку відбудуться наступні зміни:
А) обсяг попиту зменшиться, а пропозиція залишиться незмінною;
Б) обсяг попиту зменшиться,  пропозиція зменшиться;
В) обсяг попиту зменшиться, а пропозиція зросте.

  1. Надлишок величини пропозиції призведе до:
А) підвищення ціни;
Б) зниження ціни;
В) встановлення ринкової рівноваги.

  1. Основним фактором для визначення пропозиції є:
А) витрати підприємства;
Б) обсяг продукції;
В) ціна продукції.

  1. Стадія товарообігу якій відповідає вид ціни – оптова ціна промисловості це:
А) підприємство – оптова торгівля;
Б) оптова торгівля – роздрібна торгівля;
В) роздрібна торгівля – споживачі.

01.09.2016

Проведення першого уроку у групі № 535
Тема уроку: «Від проголошення незалежності до нової України»





Підготовка і проведення виховного заходу, присвяченого
Міжнародному жіночому дню  8 Березня




Ось таке в нас вийшло дерево побажань!

Немає коментарів:

Дописати коментар